112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarının talepleri sıralandı

112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarının talepleri sıralandı

Muğla'da  112 Acil Çağrı Merkezi Çalışanlarının sorun ve talepleri ile ilgili Türk Büro Sen Muğla Şubesi tarafından basın açıklaması yapıldı.  Artan iş yükü ve yeni eklenen görevlerle mevcut sorunlara yenilerinin eklendiği belirtilen açıklamada talepler madde madde sıralandı.

Haber Merkezi

Talepler şu şekilde: "Günlük çağrı ortalaması makul sınırın oldukça üstünde olan illerde ivedi olarak yeni personel istihdamının sağlanması, çalışanlarının özlük ve sosyal haklarının iyileştirilmesi, çalışanlara yıpranma hakkı verilmesi, çalışma saatleri eşitsizliğinin giderilmesi, fazla çalışma ücretinin 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına da ödenmesi ile bu ücretin resmi tatil ve bayram günlerinde normal günlerden farklı değerlendirilmesi, 112 Çağrı Merkezi personelinin valiliklere bağlı başka birimlerde görevlendirilmemesi, 112 Acil Çağrı Müdürlüğü personeline ivedi olarak Tayın Bedeli verilmesinin sağlanması, 2022-2023 yıllarını kapsayan 6. Dönem Toplu Sözleşmenin 21. Maddesi gereği, 112 Acil Çağrı Merkezlerinde çalışan personelden yalnızca "Çağrı Karşılama Memuru" unvanlı personelin ek ödeme oranlarına 10 puan ilave edilmiştir. 6. Dönem Toplu Sözleşmede verilen bu hak, 7. Dönem Toplu Sözleşmede de devam etmekte, aynı kurumda çalışan ve kadro unvanları farklı olsa dahi aynı işi yapan 112 Acil Çağrı Merkezi personeli bu ek ödeme ilave puanından yararlanamamaktadır. "Çağrı Karşılama Memuru" kadrosunda görevli personelin lehine yapılan düzenlemenin 112 Acil Çağrı Müdürlüklerinde görevli diğer bütün unvanlardaki personel için de uygulanmasının sağlanması"

DİĞER HABERLER