Muğla ve çevresinde etkili olan aşırı sıcak hava dalgası, Menteşe'de mevsim normallerinin üzerine çıkarak yaşamı zorlaştırdı. Düşen nem oranıyla birlikte hissedilen sıcaklığın arttığı ilçede termometreler gün içinde 45 dereceye kadar yükseldi.
Sıcaktan etkilenen vatandaşlar gölge alanlara ve parklara yönelirken, sıcak hava dalgasının gün boyunca etkisini sürdürmesinin beklendiği bildirildi.
İHA