Muğla'nın Menteşe ilçesinde Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesindeki gönüllü gençler, Şemsi Anaokulu'nda düzenlenen çocuk şenliğinde minik öğrencilerle bir araya geldi.
Menteşe İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen etkinlikte gönüllü gençler, çocuklarla birlikte çeşitli atölye ve oyun etkinliklerine katıldı. Rengârenk aktivitelerle geçen şenlikte minik öğrenciler gün boyunca eğlenceli anlar yaşadı.
Etkinlikte çocuklarla yakından ilgilenen gönüllü gençler, düzenledikleri oyunlarla öğrencilerin keyifli vakit geçirmesini sağladı. Şenlik, öğretmenler ve velilerden de ilgi gördü.
İHA